Follow your own heart

Dagen har spenderats i skolan och religonskunskap med Bosse där vi disskuterade prostution, sverige säger nej till handel av sex medans nederländerna har ett starkt ja på denna fråga och utnyttjar även läkarundersökningar och poliskontroller inom just detta område, mycket intressant. Vi skall även göra ett eget arbete om nåt etisk problem och jag tror jag skall skriva om betygen i skolan och hur elever ser på just denna sak.
Har även varit på möte på idrottsgymnasiet som var nån slags kick-of och fick höra att Stellan Carlsson har slutat som lärare för oss så vi får endast ha Peter Ljunggren, det kan faktist bli en riktig kalkon om jag får säga mitt.
Ikväll är vi tvugna att se på Visby AIK lira mot Hangvar på tramue istället för att träna och det kan väl vara en sevärd match, skall ni se denna match tycker jag ni borde hålla ögonen på självaste tjejtjusaren Julius nyman och såklart talangen Philip Havossar och sedan får vi se vad som händer efter det.
Bilder kommer även upp senare från dagen.

Mvh Nils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0