que

Kom precis i hem från ett derby där väskinde stog för motståndet och visst blev det en sevärd match.
Vi hade såklart ingen målvakt så Johan thomsson fick hoppa in i målet och gjorde succé direkt genom att sparka i marken på en frispark lite utanför straffområdet och väskinde lobbade bollen in i mål, 0-1 i baken och det var inte den bästa starten man kan få på en match men vi forsätte och kämpa. Ett plus för dagen var att jag till och med var lagkapten och det kändes mycket stort må jag säga. Det tog in i 87minuten då vi kvitterade med en kalasfrispark från Pontus Lundgren och 1-1 var faktist ett rättvisst reslutat bort sett från att jag missade 3 frilägen.
Imorgon är det dags för spexkort för vår klass och vi skall ha temat  "arab" och jag skall få lite hjälp av Rita att bli den snyggaste araben i stan.



Kommentarer
Postat av: grrr

vem är den där snyggingen i röd tröja?



har han facebook kanske??

2008-09-03 @ 21:12:21
Postat av: Anonym

Ja han heter vad jag vet Isak Oldenburg och är ful som fan!!!

2008-09-04 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0