It feels like I'm alone

I skolan var det verkligen en dag som man bara tog det lugnt och inte gjorde speciellt mycket på, vi arbetade lite med vårt nya företag och skrev en affärsidé. Idag är det träningsledigt och jag har nog tänkt att sticka förbi Oscar och ta en liten tea och prata ut lite.
I helgen vankas det mot insparken och jag tror nog det kan bli en riktig succé för det känns verkligen som att en fest passar in snarast. En tråkig nyhet är att att rsgbloggen har slutat att skriva då jag tyckte det var rätt roligt och läsa vissa inlägg som skrevs av deras panel, och då syftar jag inte på att man skall håna folk för att bli dissade på en sävefest utan mera top10 snyggaste på rsg. Förövrigt funderar jag på att springa iväg imorgon och inhandla en klocka, konstigt nog har jag varit lite emot att använda klocka men jag känner att det passar perfekt just nu till lite höstmode.
Bilder kommer upp snart.


Mvh Nils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0