happy

Igår var vi uppe i sthlm och spelade match mot Sirius och det blev storförlust och bittra miner innan vi åkte hemåt. Kroppen kände sig rätt sliten eftersom jag lirat 4 matcher på en vecka, iallafall så vann vi i reservlagsserien med 2-1 och jag fick äntligen göra mål. Inspaken i lördags var faktist helt okej och jag flippade ur med Salle ett antal gånger, Eftersom jag var tvungen att åka med båten 07 så blev det ingen efterfest för min del så jag begav mig hemåt och sov en mycket skön sömn. Idag skippade jag faktist fotbollsgymnasiet för jag kände att mina ljumskar inte riktigt pallade trycket och behövde lite sömn.
Nu skall jag iallafall iväg och äta med filip i skolan, vi hörs snart!

Mvh Nils


Kommentarer
Postat av: sch

Varför har du tagit bort det förra inlägget? LOL, nils.

2008-09-08 @ 13:42:47
Postat av: nils

ett inlägg som inte riktigt höll min policy

2008-09-08 @ 14:06:42
Postat av: Anonym

"jag är nisse och jag går på vilken fest jag vill" det finns ingen efterfest jag inte är bjuden på". så lät det utanför en dörr klockan halv två typ när du o jockeT blev nekade o gå in . så efterfest ville ju du på men gick inte så bra för dig

2008-09-09 @ 14:18:19
Postat av: Nils

Det lät intressant, dock låg jag och sov vid halv två tiden så du har nog tagit fel.

2008-09-09 @ 14:31:06
Postat av: Anonym

okej,. felaktiga källor då . lol

2008-09-09 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0