hello again!

Efter att jag varit i riga i en vecka och haft lite kul så vill väl ni säkerligen veta vad som hände och det tänkte jag berätta lite om nu. Det hela började med att vi kom till ett vandrarhem som såg väldigt illa behandlat ut och vi alla killar var tvugna att på tillsammans i ett och samma rum, negativt var det första som kom på tanken men det var nog det bästa som hände under resan. Vi alla hade så jävla kul tillsammans och blev som en stor familj, vi drack hallonsaft varje kväll och det var partyyyy the hole night.
Eftersom min syster vill att jag skall lära mig sjunga så har jag och Olivier sjungit som aldrig förr i duschen och vi fick ett antal klagomål från samtliga gäster på vandrarhemet. Låtarna var många men främst så var helga natt och tänd ett ljus mycket populära enligt oss. Vi var även i en skola i Jelgava och hälsade på lettiska elever och dom var inget att hänga i granen om man säger så, tjejerna sprang runt med korta kjolar och klackar som jag aldrig tidigare skådat, killarna sprang runt i billabong kläder. Vi lirade även basket mot dessa letter och det var en sak dom kunde. Vi kom ut där och trodde vi skulle köra rätt oseriöst men det var domare och hela köret. Jag fick totalt 10 straffkast och jag råkade även knocka en egen spelare som var lett så han låg typ ner på marken i en minut och det var för dom såg så jävla lika ut alla. Jag fick pris för att vara den mest aktiva spelaren, wiihoo. 
Nu orkar jag inte skriva mera.

Mvh Nils

Kommentarer
Postat av: Stina

Aah, det ar tiljan nasta Nils.. Du maste trana!!

Jag raknar med att vi ska sjunga en duett nar jag kommer hem!

2008-10-16 @ 03:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0