I will never forget you

Hemma från skolan efter en lugn dag men mycket intressant, vi hade alltså småföretagande B för första gången och jag,husse,felix och jimmie har alltså tänkt att göra ett eget företag och vi smider lite idéer som kommer att komma ut om ett litet tag när vi har den rätta idén, det bästa med detta är att jag kan ha småföretagande B som mitt projektarbete så jag får mycket tid att lägga ner på just detta företag. Påväg hem från skolan träffade jag elin&sebba som berättade att dom hade tänkt och flytta till sthlm tillsammans och börja jobba i ungefär 4månader och sen är det dags för deras del att åka utomlands och njuta av solen och alla möjliga drinkar, underbart val säger jag bara!
Idag är det träningsledigt så för min del är det nog en chilldag att se framemot med inga planer alls.
Veckan i helhet kommer nog vara rätt lugn av sig med mycket planering med just vårt företag som vi skall bilda och träningar som vanligt.

Ha en forsatt trevlig dag!

Mvh Nils

Kommentarer
Postat av: Anonym Beundrare

Trevlig läsning Nils.

Man blir ju grymnt nyfiken på vad det kan vara för idé :)

2008-08-26 @ 15:15:52
Postat av: j

vackert

2008-08-26 @ 15:31:00
Postat av: MH

Schysst blogg! Jag diggarn! :)

2008-08-26 @ 18:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: malcdude

nice blogg, kommer följas! :DDDD

2008-08-26 @ 19:17:58
Postat av: RSGMAFFIAN

hehe nisse skön blogg ska vi länka tillvarandras?`?





skicka svar till [email protected]

2008-08-26 @ 21:23:49
URL: http://rsgbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0