your choice

Idag var det dags för spexfotot för treorna och vi laddade upp stenhårt med sallad och vidare till HM för att köpa smink så vi kunde se lite mer ut som araber. Skall jag vara helt ärlig tyckte jag det blev en succé och vi gick runt i skolan med många konstiga miner efter oss men också många som skrattade åt den förbannat brune Felix håkansson o co.
Själv hade jag en bönmatta som jag sprang runt och bad lite med.
Efter skolan var det dags för träning och vi fick reda på att det var lite regler på insparken som vi var tvugna att följa för vi skall upp klockan 06 och åka och lira på bortaplan.
1. INGA EFTERFESTER
2. INGE ALKOHOL
3. TA INTE MED NÅGRA TJEJER TILL BÅTEN PÅ MORGONEN
4. GÅ HELST INTE.

Eftersom jag är så himla serriös så skall jag såklart följa dessa regler *blink blink*

Bilder från idag(sminkad)

Kommentarer
Postat av: Nikita

Helt ärligt nils, ingen följde dom reglerna på min tid i AIK och jag vet att du inte kommer följa dom !

2008-09-05 @ 10:13:30
URL: http://handsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0