lovelovelove

Är skolan så himla trist och gå i som dom flesta säger. När jag tänker efter så har dessa två år på gymansiet gått i rasande fart och jag tycker nästan det är kul att gå i skolan, visst är det tråkigt att ha massa läxor och prov och sånt men dagarna bara glider förbi och man träffar så himla mycket nytt folk som kanske kommer vara en vänner för livet.
Se bara nu i trean då vi mellan den femte oktober och tionde drar iväg till lettland med båda ekonomi klasserna för att få lite sammanhållning och göra lite nytta såklart. Jag säger till er som kanske inte riktigt har börjat gymnasiet ännu och undrar och tänker på vad ni verkligen skall välja, ta sam garanterat, visst är det mycket plugg men du har så mycket eget ansvar så du kommer verkligen få chansen att sitta och träna på alla läxor och prov. Jag ser även hela huset RSG som ett perfekt skola där det är otroligt fina lokaler och det finns arbetsrum till alla som vill sitta och plugga eller berätta för sina bästa vänner vem dom strulade med på helgens fest.

Mvh Nils

Eftersom ni ville ha lite mera bilder så kommer det upp en fin bild från thailand


Kommentarer
Postat av: *kåt*

åh jag blir så hård

2008-09-03 @ 08:57:16
Postat av: jennie

fyfan vilken skarrig bild nisse!

ta bort den!!!!!

2008-09-03 @ 11:41:31
URL: http://sugminfeta.blogg.se/
Postat av: diana

Haha, Lustigt nog ser du ut att vara VÄLDIGT nöjd på bilden! :)

2008-09-03 @ 19:29:31
URL: http://dirtee.
Postat av: Anonym

Du kanske ska beratta att det ar killar..

2008-09-04 @ 01:33:07
Postat av: Nils

Det tyckte jag att man fick lista ut själv.

2008-09-04 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0