love

Det var som sagt friluftsdag idag ute i tingstädeträsk så Felix kom och hämtade mig och vi begav oss till icamaxi och köpte en sallad. Väl där ute skulle man delas upp två och två och jag grep tag i Felix för att bilda ett radarpar för att slutföra uppdraget att paddla kanot igenom tingstädeträsket, det började väl sisodär och jag hade svårt att sitta still i båten och ro samtidigt och vi var ett antal gånger nära på att ramla i, dock efter ett tag fick vi fart på det hela och det gick fort som bara den och vi stog på strandkanten som segrare av Kanotmästerskapen. Framme vid stranden väntades vår goda sallad och cykeln som stog redo för lite mountinbike-orientering. Orienteringen började i ett rasande tempo med Benita som ledare över mig och Felix men oturspojken som jag fick såklart punka på mitt däck och var tvungen att laga det med däck-plåster.. När vi väl var klara så bar det sig hemåt och en träning med laget väntade, även min kära mormor fyllde 84år och vi skulle äta på middag på munken fram mot kvällen och jag kom precis hem från det just nu, det serverades toastskagen till förrätt och sedan lammrostbiff och sen efterrätt.

Hoppas att bilder kan komma upp från dagen.

Mvh Nils


Kommentarer
Postat av: Erik D & Adam

Fin blogg Nils. Man far en vardefull inblick i ditt liv. Tack!

2008-09-18 @ 03:37:05
URL: http://nerunder.blogg.se/expo
Postat av: Erik D & Adam

lanka till varan bloggar ocksa plsssS!



Nerunder.blogg.se

Nerunder.blogg.se/expo

2008-09-18 @ 03:38:26
URL: http://nerunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0