I CANT LEAVE YOU ALONE

Bloggen har vilat lite under helgen för att jag haft en hel del och göra, iallafall så har den varit helt kanon med massor av roliga saker. Igår var vi och tittade på fotboll när mitt lag lirade mot syrianska och dom gjorde en kämpainsats och spelade tillslut 2-2 men det var lite synd då dom ledde med 2-0.
Idag har jag endast varit på fotbollsgymnasiet och tränat och sedan slutade jag för dagen och så kommer mina måndagar se ut. Efter det så stack jag,Julius,Alex och Jocke in till stan och tittade runt lite i affärena och medans Alex stack ner till Nyans för att klippa sig tog vi en sväng förbi Fåfäng för att se om dom hade något vackert att bjuda på, och jag fasnade för två t-shirtar som jag köpte.
Ikväll har vi lirat match med j-18 och vi förlorade mot Graip men det var rätt självklart för att vi hade  nästan bara 92or, en kul grej var att min pappa var där och tittade och det var länge sen man såg han för han har lite och göra ute i ihreviken.
Min kamera är slut på batteri men jag hoppas att kunna få upp nån bild härnäst.

Mvh Nils

Kommentarer
Postat av: stina

Nar fick du en kamera? :P

2008-09-02 @ 04:30:27
Postat av: Nils

Det är mammas men jag kallar den för min:)

2008-09-02 @ 12:23:49
Postat av: jay jaat

bästa bloggen

2008-09-02 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0