yooou

Har sitter jag och väntar på att filip skall komma och hämta mig eftersom vi skall iväg på träning. Dagen har spenderats i skolan och det som serverades inne i matsalen var fisk och det var vi verkligen inte så sugna på så vi drog till max och åt där vi träffade Anton,malle,filip och Samuel. Efter den goda måltiden var det dags för skolan igen och information och layout som ännu en gång var mycket intressant, idag fick vi skriva om en text på ett a4 på datan så det blev lite mer förståligt. Min kamera är hemma hos Felix så jag hoppas att han tar med den när vi ses imorn så jag kan fota lite mer och få in lite bilder på bloggen för det vet jag att ni läsare uppskattar. 
I helgen är det dags för inventering på MAXI kl 05 på lördagmorgon, woohoo. 




Hörs senare ikväll
Mvh Nils


Kommentarer
Postat av: j

spexxxiiiiigggg bild

2008-08-29 @ 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0