Happy birthday

Idag var vi lediga och jag tog tiden att sova av mig lite för att ladda inför friluftsdagen imorgon som kommer tillbringas ute i tingstäde med att paddla kanot och orientering. Idag är en stor dag för två stycken framgångsrika personer, det är nämligen Isaks&Malins födelsedag  och fyller inte mindre en 18år och deras liv väntas nu starta. Isak har alltid varit riktigt nära mig och vi har haft en underbar uppväxt med massor av roliga minnen, jag minns mycket väl när Isak fick för sig att bajsa i en papperskorg för toan var upptagen, detta skedde kanske när vi var 11år.
Medans Malin är världens snällaste tjej som alltid ställer upp och vill höra på alla problem man har, även min baldejt och det skall verkligen bli ett minne för livet må jag säga.
TÅÅÅRTA hos isooor snart.



Snyggvex2 (hiss eller diss)?


Kommentarer
Postat av: Filip

hiss och åter hiss!

2008-09-16 @ 14:59:46
Postat av: btw

anastascia fyller 40 idag! :D

2008-09-16 @ 17:19:19
Postat av: Filip Hammar

hiss på Isak och diss ?

2008-09-16 @ 23:19:41
Postat av: isor

kommer ej ihåg det där med papperkorgen, kan du inte skicka en bild?

2008-09-17 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0