Baby, can i hold you tonight

Jag har precis varit och sett på Idol och tänkte skriva lite på min svenska uppsats. För att få igång skrivandet så har jag laddat upp med lite tea,apelsiner och en härlig och lugn musik som gör att det blir en behaglig stämning.
Idag har det inte hänt mycket utom att jag tränat fotboll och Anton och Malle gjorde succé direkt och sen fick vi även se ett nytt ansikte på träningen idag och det var Danne Jonsson som hade hittat ditt och gjorde en mycket bra insats.
Har även handlat två tröjor på zoovillage som kommer imorgon på posten och det känns behövligt.
Nu skall jag forsätta på svenskan.



Mvh Nils


Kommentarer
Postat av: Oskar

Undra vad det är för kläder, hmm. NOT :)!



2008-09-26 @ 16:29:31
URL: http://stilbolaget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0