Love

Jag är väldigt dålig på att vara aktiv på bloggen men det känns som att jag bara skriver om samma saker hela tiden.
Får väl bli lite bättre antar jag och komma på lite nya saker att skriva om. Äntligen är det lov och det skall bli superskönt att få ta det lugnt en vecka och verkligen inte göra ett skit. Veckan som gått har varit rätt jobbig med inlämningsarbete på religionen och prov i religionen samt prov i information och layout. Men det gick helt okej för mig tror jag så det känns gött. Sen har vi lirat j-allsvenska kval på Gutavallen i onsdags och vi vann med 4-2, wiihooo!
Fredagen spenderades med Maja och vi såg lite idol och nån filmen Camp Rock tror jag den hette..
Äntligen åkte Yasmina(stavning) ut för hon sjöng ju hur falskt som helst.  Nu skall jag iväg och lira match 2 mot fårösund och om vi vinner den så är vi klara för JUNIORALLSVENSKAN nästa år.


Från treafesten, magnus uggla och baywatch(90-tal)



Mvh Nils

Kommentarer
Postat av: Pierre

Haha Camp Rock, ge dig!

2008-10-18 @ 13:22:31
Postat av: Nils

Pierre, lugn!!:)

2008-10-19 @ 01:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0