say hello

Hej på er alla igen!

Jag har inte bloggat på ett tag och det har varit rätt tråkigt och göra det på sista tiden men jag skriver ett inlägg nu och får se om jag kommer igång snart igen. Livet är hur bra som helst och dagarna i skolan går i ett rasande tempo, vi har faktiskt tillomed beställt studentmössor, mitt gick på runt 1300:- för jag beställde dom sköna mjukisbyxorna och luvan.
Vädret på gotland är svinkallt och man går typ runt är lite sur att inte värmen kliver fram, det gör det inte bättre att Maja åkt iväg i 2veckor och ligger säkert nu och lyssnar på sin mp3 och solar till 35graders värme.
  För ett tag sen var det även fars-dag och jag måste passa på att hylla min pappa för han är verkligen världens bästa någonsin. Han är den som alltid står och fryser och ser på alla mina fotbollsmatcher och kör mig alltid till träningarna utan att sura för det, ger mig mat i hemmet och är hela 62år och han ser typ ut som max 50.
  Det jag försöker säga är att jag vill bli exaxt som min pappa när jag blir stor, det vill säga med andra ord glad och lycklig.

Mvh Nils

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, vi har allt en bra far!

Kul att du kommer igang igen (eller forsoker ialla fall), du maste ju uppdatera din syster som sitter pa en annan sida av jorden.

2008-11-13 @ 17:17:06
Postat av: Anonym

så dålig på att uppdatera skärp dig nu!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-20 @ 13:16:40
Postat av: Anonym

verkligen, UPPDATERA!

2008-12-03 @ 01:45:55
Postat av: Stina

Nej, nu borjar det bli pinsamt.. Ska man ha en blogg far man faktiskt uppdatera.. En syster sitter pa en annan sida av jorden och ar valdigt intresserad av sin brors liv sa vad hander egentligen?!

2008-12-08 @ 02:47:33
URL: http://stinanordberg.blogg.se/
Postat av: meis

:@

2008-12-12 @ 18:05:19
URL: http://meisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0