Harder than i believe

Detta inlägg kommer lite sent och det är eftersom det verkade vara lite krångel med just blogg.se som gjorde att detta blev lite försenast. Kvällen spenderades ute på tramue för att se bottenstriden mellan VISBY AIK och Hangvar och visst blev det en rafflande match med många tunga dueller, David sahlberg kom med en kalasfrispark som ställde Hangvars målvakt men ribban lurade Salle på ett mål han sent komma att glömma, regnet störtade ner från himlen och vid ställningen 3-2 till AIK kliver självaste Philip Havossar fram och klipper ditt stämpeln i matchen och utnyttjar en mycket ovanlig målgest vi aldrig tidigare har skådat, han bestämmer sig för att springa ett varv runt i en cirkel och sedan skrika något som ingen kan tyda.
Efter matchen så körde felix mig in till stan där det väntades en varm säng och en film, här fanns det också en bonus och det var att det spöregnade något enormt och det må vara det mysigaste att bara sitta inne och höra regndropparna slå mot vindrutorna medans man tittar på heroes.
Jag hoppas ni läsare är nöjda änsålänge med min blogg och jag utvecklas varje dag som går, givitvis kommer det upp fler bilder på både mig och mina nära och kära i min varddag.

Sovgott

Mvh Nils


Kommentarer
Postat av: s

vad jag har fått höra skrek havossar "fan vad jag älskar fotboll" med sin hesa röst. Upp med lite bilder nu nisse!

2008-08-28 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0