Dagen

Helgen var slut och det var dags för måndag och nu börjar man att utnyttja sitt schema som man fått för HT terminen, skall jag vara helt ärlig är jag väldigt nöjd med mitt schema och har endast fotbollsgymnasiet på måndagar och sen slutar jag så det blir väl en liten till "söndag" som man får njuta av.
Idag har jag varit i skolan och åt lite blodpudding och sedan bar jag av till stan med isak för att inhandla ett par jeans och jag hittade ett par fina på fåfäng medans isak hittade ett par på friends, som tur var hade lönen kommit in så jag tyckte att jag var värda dom.. Jag antar att jag inte kommer ha så många läsare nu såhär i början men jag vill gärna framhålla min kära systers blogg som skriver om sin resa i USA under sina 10 månader hon skall tillbringa där.
Stinanordberg.blogg.se
Även ett tack till jacob för den fina designen och jag hoppas att kunna fixa en lite finare header på mig.
Sovgott alla!

Mvh Nils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0